Veelgestelde vragen

Hoe wordt de verzending verzorgd?

Verzendig gaat via Post.nl en we verzenden naar alle landen die lid zijn van de Europese Unie.
Tijdens de bestelling worden diverses optie aangeboden. Deze opties zijn afhankelijk van gewicht en afmetingen
Normale verzending: via reguliere verzending. Indien mogelijk wordt gebruik gemaakt van brievenpost
Verzending met Track en Trace: alleen mogelijk voor pakketten. De Track en Trace code is op aanvraag verkrijgbaar
Verzending met verzekering: naast een Track en Trace code is het pakket verzekerd tot een bedrag van € 500,-

Hoe kan ik betalen?

Momenteel maken we gebruik van IDeal en directe overschrijvingen.
iDeal is een betaalsysteem van de Nederlandse banken. De betalingen lopen via Cardgate onze Payment Provider.
Binnen enkele seconden is uw betaling gedaan en uw bestelling kan meteen worden verzonden.

Wij accepteren ook betalingen via direkte overschrijvingen per bank of giro. U betaalt vooruit.
Hou rekening met gemiddeld 3 werkdagen (bankdagen) voordat uw betaling op onze rekening is bijgeschreven.
Vermeldt hierbij altijd uw Order ID. Na ontvangst wordt de bestelling verstuurd.
Instructies en details staan ook in de e-mail die ontvangt wanneer de bestelling in geplaatst.

Kan ik me retourneren / beroepen op mijn herroepingsrecht?

Natuurlijk, volgens consumentenrecht kunt u binnen 14 dagen van uw koop afzien zoals u kunt lezen in onze Algemene Voorwaarden:
Uitsluitingen volgens Artikel 10.9:
Verzegelde producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden en waarvan de verzegeling na levering is verbroken.
Voor retouren of het uitoefenen van het herroepingsrecht kunt u gebruik maken van het formulier voor herroeping of via de retouraanvraag binnen uw account omgeving.

Wanneer vindt de restitutie (terugbetaling) plaats?

Na retour en wanneer voldaan aan de gestelde voorwaarden storten wij het bedrag zo snel mogelijk retour maar uiterlijk binnen 30 dagen.

Waarom kan ik niet inloggen?

We zijn overgestapt naar een nieuw systeem. Eerdere accounts zijn zoveel mogelijk mee overgezet. Eventueel dient uw het account opnieuw aan te maken.
Krijgt u een melding bij het aanmaken van uw account dat het e-mail adres al bestaat dan kunt u het wachtwoord resetten/opvragen.

Waarom krijg ik geen e-mails?

Dan is er een verkeerd e-mail adres opgegeven of deze is in de SPAM box terecht gekomen.